Sivut

Näytetään tekstit, joissa on tunniste sims 2. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste sims 2. Näytä kaikki tekstit

maanantai 21. joulukuuta 2015

Abadeon joulukalenteri 2015: luukku 21



Päivän luukusta paljastuu jälleen lisää the Sims 2 hahmoja.



Keskityn lähinnä luomaan peliini Ostarinrottia ja tietenkin Teknoja, mutta en voinut vastustaa kiusausta tehdä pari Moskiittoa peliini, kun löysin nämä Moskiitoille suunnitellut asut ja meikit. Eli tässä ovat Moz ja Dee. Saatan tehdä heidän kavereikseen vielä pari muutakin Moskiittoa, jotta klaani olisi hieman monilukuisempi.



Tein myös sisarukset Ellien ja Alicen! Ellie on teini ja Alice aikuinen pelissäni, koska halusin heidän olevan selvästi eri ikäisiä.



Ellielle minulla on valmiina jo valkattuna kivoja asukokonaisuuksia, sitten kun hän kasvaa aikuiseksi.



Päivittelen tähän myös muutaman kuvan aiemmin luomistani simieistä, joille olen viime aikoina yrittänyt etsiä asuja, jotka vastaisivat mahdollisimman paljon sarjassa nähtyjä asuja.



Ebonylle löytyi revityt housut ja korsettitoppi. Myös Ebonyn uusi otsakuvio on minusta todella samankaltainen kuin Ebonylla sarjassa oleva punainen liekki.



Salenelle löytyi toppi, josta minulle tuli heti mieleen Salenen viidennen kauden tyyli, joa on oma henkilökohtainen suosikkini Salenen tyyleistä.



Trudyn paras tyyli on minusta ehdottomasti viidennen kauden "violetti kokonaisuus". Satuin löytämään hyvin samantyylisen asun Trudy-similleni.



Vielä on aika monta hahmoa luomatta ja pyrinkin luomaan hahmoja mahdollisimman paljon ennen kuin pääsen kunnolla pelaamaan näillä simeilläni. Töitä siis on vielä edessä! :) Todennäköisesti päivittelen blogiin aina välillä simieni kuulumisia ja esittelen uusia hahmoja.

perjantai 18. joulukuuta 2015

Abadeon joulukalenteri 2015: luukku 18



Tämän päivän luukussa hypätään jälleen the Sims 2 pelin maailmaan. Jatkan edelleen projektiani, jossa luon peliini Klaanin hahmoja. Heillä on oma naapurustonsa, jossa he asuvat ja sinne olisi tarkoitus rakentaa myös sarjasta tuttuja rakennuksia.



Tässä postauksessa esittelen Jackin ja Mayn. Jack oli helppo luoda, koska minulta löytyi juuri sopiva kasvomaalaus ja hiutyyli hänelle. May osoittautui haastavammaksi, mutta satuin löytämään mielestäni todella hyvin sopivan paindan, joka on melkein kopio sarjassa nähdystä. Vai mitä mieltä olette?



Kenet Klaanin hahmoista haluaisit nähdä siminä? Katso aiemmat luomukseni täältä.



tiistai 23. joulukuuta 2014

Joulukalenteri: 23. luukku



Olen jo aiemmin joulukalenterien ytheydessä esitellyt projektiani, jossa rakennan Klaanimaailmaa Sims 2 - peliin. Tämän päivän luukusta löytyy jälleen muutama hahmo, jotka olen peliini luonut.


Ensimmäisenä Salene:



Sitten Zandra, jonka hieukset tuottivat paljon päänvaivaa, mutta tykkäsin lopulta tästä sinivioletista kampauksesta paljon, vaikka olisin voinut laittaa myös esim pinkit hiukset.



Tein jo aiemmin peliini Amberin ja nyt vaihdoin hänelle Eaglen meikin ja asun.



Kiinnostaako nähdä lisää? Tavoitteena on tehdä myös Klaanista tuttuja rakennuksia ja paikkoja naapurustoon.

torstai 19. joulukuuta 2013

Joulukalenteri: 19. luukku



Tämän päivän luukusta paljastuu lisää Sims 2 hahmoja.

Halusin ehdottomasti tehdä ensimmäisten joukossa peliini siskokset Ebonyn, Sivan ja Javan.

Ebony



Ebonylle halusin ehdottomasti naamiomaisen kasvomaalauksen, koska sellainen hänellä on ollut oikeastaan koko sarjan ajan, vain värit ja malli ovat vaihdelleet. Ebonylle tyypillistä on myös jonkinlainen otsakuvio ja halusin myös sitä jossain määrin matkia. Oli kyllä haastavaa löytää mitään otsakuvioita simeille, mutta onnistuin löytämään muutaman mielestäni Ebonyn tyyliin sopivan.



Tein Ebonylle myös toisen meikin, jossa naamiokuvio on hieman erilainen ja yhdistin sen erilaiseen otsakuvioon. Hiuksissa matkin Ebonyn neljännen kauden tyyliä, jolloin hänellä oli vaaleiden lettien seassa myös punaisia lettejä.



Ebony pukeutuu oikeastaan aina punaiseen ja mustaan, joten punamustaa halusin minunkin Ebonylle. Pelin lisäosienkin valmisasuissa oli monia varteenotettavia vaihtoehtoja, mutta päädyin tähän punamustaan asun, jossa on mielestäni hyvin Ebonyn tyyliset nahkahousut.

Siva



Sivalle valitsin vaaleat hiukset, vaikka hän tummensikin hiuksiensa väriä Teknosita lädettyään. Valitsin Sivan päälle sinistä, koska se toi mieleen Sivan päällä viidennellä kaudella nähdyn asun. Tuollaiset seeprakuvioiset housut olisi myös kiva löytää, ne sopisivat Sivan lisäksi myös Zandralle.



Meikkiin valitsin sinisen sävyjä silmiin ja kylmää vaaleanpunaista huuliin.

Java



Java on käyttänyt sarjassa vain teknoasua, joten päätin pukea hänet mustaan teknomaiseen asuun. Voisin kuvitella hänen pukeutuvan Ebonyn lailla punaiseen ja mustaan. Siksipä valitsin Javalle juhla-asuksi alla näkyvän punamustatn ryhdikkään mekon, joka sekin sopii mielestäni Klaanin henkeen.



Meikki noudatteli myös teknomaista linjaa. Olen iloinen, että sain peliini tuon teknojen otsa- ja poskikuvion. Se tullaan varmasti näkemään myös Jaylla, Ramilla ja Megalla, kunhan saan heidätkin peliini tehtyä.

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Joulukalenteri: 18. luukku



Tiedättekö mikä on suosikki tietokonepelini? Se on the Sims 2.

Olen pelannut simsiä jo ihan ykkösestä lähtien ja kolmostakin on tullut kokeiltua, mutta kakkonen on ehdoton lempparini ja pelaan sitä edelleen aina välillä. Nyt olen ottanut projektikseni rakentaa sinne kokonaan oman naapuruston Klaanin hahmoille. Naapurustoon olisi tarkoitus rakentaa Klaanista tuttuja paikkoja yhteisötonteiksi (Phoenix Mall, Hoten Horton & Bailey...) ja latasinpa sinne myös junaradan ja junanvaunua muistuttavan asumuksen.

Olen aiemminkin tehnyt Klaanin hahmoja simeinä. Idea lähti oikeastaan Katriinan tarinasta, jonka hän kuvitti Sins 3:n avulla. Myöhemmin rakensin Klaanilleni ostarin, jossa he viettivät joulua. En kuitenkaan missään vaiheessa pelannut enempää hahmoillani. Nyt minulla on kunninanhimoinen tavoite, että saisin luotua ainakin kaikki mielestäni tärkeimmät sarjan hahmot ja mahdollisesti pari muutakin klaania Ostarin rottien lisäksi naapurustooni. Hahmojen ulkonäköön olen yrittänyt ottaa mallia hahmojen netistä löytyvistä kuvista ja olen löytänyt muutamia todella hyviä ladattavia, jotka sopivat täydellisesti tähän Klaanin maailmaan.

Esittelen teille nyt muutaman hahmon, jotka olen saanut nyt valmiiksi.

Tai-San



Tai-San on ehdottomia suosikkihahmojani, joten ei ehkä ihme että loin hänet ensimmäisten joukossa. Pelin valmisvaatteista löytyi sopiva asu hänelle, joka muistuttaa hieman tyyliltään Tai-Sanin toisen kauden asua. Lähdin hiustyylissä tavoittelemaan luonnollista polkkaa, joka hänellä oli kolmannen kauden tienoilla. Olisi kyllä huippua, jos löytyisi jokin erikoinen irokeesi tai muu mielikuvituksellinen painovoimaa uhmaava kampaus, joista Tai-San tunnettiin. Mietin myös pitkään Tai-Sanille pitkiä tummia auki olevia hiuksia, mutta ainakin toistaiseksi tällä lyhyellä hiusmallilla mennään.



Amber



Amberia luodessa lähdin tavoittelemaan ensimmäisen kauden hieman karuakin tyyliä, jolloin kasvomaalaukset olivat ronskimpia. Alla näkyy inspiraatiokuvani. Vihreät huulet vaihdoin tosin hieman luonnollisempiin.Asuksi valikoitui mustaa, koska sarjan alussa Amberin päällä nähtiin paljon tummia värejä. Vasta viimeisillä kausilla Amber alkoi pukeutua värikkäämmin ja hänen meikkinsäkin muuttui luonnollisemmaksi ja huomaamattomamamksi.



Löysin myös meikin, joka oli suunniteltu varta vasten Amberille, mutta se oli mielestäni vähän turhan söpö ja tyttömäinen, eikä mielestäni niin "ambermainen", joten en ainakaan nyt vielä ottanut sitä käyttöön. Voisin kuvitella kokeilevani tätä meikkia vaikkapa Gelille.



Amberista voi jossakin vaiheessa peliäni tulla myös Eagle, minulta nimittäin löytyy Eaglelle sopiva kasvomaalaus ja asu. Nekin saattavat vilahtaa jossakin vaiheessa blogissa.

Trudy



Trudyn tyylissä pidän erityisestihänen violeteistä hiuksistaan. Mielestäni Trudylle sopii parhaiten sarjan alussa ja lopussa nähty pidempi hisutyyli. Rakastan ehdottomasti Trudyn viimeisen kauden asua, jossa siinäkin on vahvasti violettia, joten yritin löytää simillenikin päälle jotakin kivaa violettia. Farkkuhamekin oli toiveissa, mutta en sitten löytänyt siihen kivaa yläosaa. Vihreä ja violetti ovat kuitenkin värejä, jotka tuovat mieleen Trudyn ja olen tyytyväinen tähän lopputulokseen.



Olen suunntitellut myös hieman Mayta, sekä Ellietä ja Alicea. Pojista suunnittelun alla ovat Bray ja Zoot nyt ensimmäisinä. Ebony, Java ja Siva ovat myös valmistuneet juuri ja heidät varmasti esittelenkin seuraavaksi blogissa. Joten simejä olisi luvassa lisää jatkossakin. Toivottavasti tykkäsitte!