Sivut

Näytetään tekstit, joissa on tunniste itsenäisyyspäivä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste itsenäisyyspäivä. Näytä kaikki tekstit

lauantai 6. joulukuuta 2014

Joulukalenteri: 6. luukku



Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Tänään vietetään Suomen itsenäisyyspäivää ja sitä on tapana juhlistaa eri puolilla maata tyylikkäillä juhlatilaisuuksilla. Oletko koskaan miettinyt, millaisia iltapukuja Klaanin naishahmot käyttäisivät? Millainen leninki sopisi hahmon tyyliin? Voit kertoa omat ajatuksesi meille kommenttiboksissa!

Leikin itsekin tällä ajatuksella ja etsiskelin netistä erilaisia juhlatilaisuuksiin sopivia asuja (kuvat ovat Nelly.com:sta), jotka mielestäni voisivat sopia sarjan hahmoille. Tottakai sarjan hahmot duunaisivat omia asujaan, koska monet löytämäni vaatteet ovat hieman liian yksinkertaisia sarjan tyyliin. Mutta kuvista löytyvien mekkojen eri elementtejä yhdistelemällä voisi löytyä joka hahmolle se oma täydellinen "linnanjuhlatyyli". Voit klikata kuvat isommiksi.















Oliko jokin asu ehdoton lempparisi? Kerro kommenttiboksissa?

Millaisessa iltapuvussa sinä haluaisit juhlistaa itsenäisyyspäivää?

perjantai 6. joulukuuta 2013

Joulukalenteri: 6.luukku



Hyvää itsenäisyyspäivää!

Millainen Klaani maailman valtio olisi?

Johtaisiko kolmannella tuotantokaudella vaaleissa pormestariksi valittu Ebony sitä ankaralla kädellä? Vai vallitsisiko siellä ainainen sisällissota eri klaanien välillä?



Olisiko siellä kaikki tarpeellinen, mikä kuuluu hyvinvointivaltioon? Ruokaa, vettä, lämpöä, koulutusta ja turvallisuutta? Vai keskityttäisiinkö siellä epätasa-arvoiseen huvitteluun vähempiosaisten kustannuksella?



Kunnioitetaanko siellä ihmisarvoja sekä kaikkia uskontoja ja elämänkatsomusta? Onko siellä oikeudenmukaiset oikeudenkäynnit ja toimiiko siellä päätöksenteko? Entä puolueeton uutisointi?



Jos aihe kiinnostaa enemmän niin lue lisää sivustolta Näkökulmia sarjaan sivuilta!