Sivut

torstai 7. maaliskuuta 2013

Missä kaikki ovat?

Tämän päivän postauksessa ajattelin kysellä Klaani fanien perään!

Oletko ollut joskus mukana The Tribe Klaani yhteisössä tai vieraillut siellä?
Onko sinulla joku muisto The Tribe Klaani sivustosta tai foorumista?
Oletko viettänyt aikaasi muuten vain Klaanin parissa?

Olen näiden kymmenen vuoden aikana tavannut monia upeita persoonia The Tribe Klaanin kautta. Minulla on ollut hauskoja kohtaamisia monien ihmisten kanssa sekä yhteisössä että foorumilla. Ne ovat liittyneet etenkin ikimuistoisiin roolipeleihin, mutta myös kiinnostaviin mese- tai chat-keskusteluihin. Kauniit muistot ovat ikuisia, mutta välillä kalvaa myös ikävä. Kurjaksi tilanteen tekee se, ettei minulla ole keinoja löytää näitä ihmisiä ja jakaa muistoja heidän kanssaan, sillä he ovat kadonneet ikuisiksi ajoiksi netin mystiseen maailmaan. Välillä minulla herää toivon kipinä siitä, että ehkä - ehkä - jonain päivänä joku heistä eksyy taas The Tribe Klaaniin.

Jos sinä olet joko yksi näistä kaivatuista The Tribe Klaanin jäsenistä tai uusi ihana tulokas niin haluaisitko jakaa muistosi kanssamme näin 10-vuotis juhlavuotemme kunniaksi? Kertoisitko oman tarinasi, kuinka tutustuit Klaaniin, kuinka päädyit The Tribe Klaanin sivuille ja mitä kaikkea olet Klaanin parissa kokenut? Lisäosassa voit jo nyt tutustua The Tribe Klaanin perustajan haastatteluun sekä minun mietteisiini. Sivuille on tulossa myös muiden valvojien haastatteluja.

Ota yhteyttä sähköpostitse yllapito [at] thetribeklaani.arkku.net !

Ei kommentteja: